Společnost Hisense se v 1. čtvrtletí roku 2025 umístila na předních příčkách globálního žebříčku televizorů

ČTK

Společnost Hisense se v 1. čtvrtletí roku 2025 umístila na předních příčkách globálního žebříčku televizorů

Čching-tao (Čína) 7. června 2025 (PROTEXT/PRNewswire) - Společnost Hisense, přední světová značka v oblasti spotřební elektroniky a domácích spotřebičů, nadále posiluje své vedoucí postavení v oblasti prémiových zobrazovacích technologií. Podle údajů společnosti Omdia za 1. čtvrtletí roku 2025 se firma Hisense z hlediska podílu na objemu televizorů s úhlopříčkou 100 a více palců, televizorů typu MiniLED i laserových televizorů umístila na prvním místě na světě.

Společnost Hisense je jedničkou na trhu televizorů s úhlopříčkou 100 a více palců a má na jejich celosvětovém objemu 56,7% podíl. V letech 2023, 2024 a v 1. čtvrtletí roku 2025 se v žebříčku televizorů umístila na prvním místě. V segmentu MiniLED televizorů se společnost Hisense vyšvihla na první místo s globálním objemovým podílem 29,3 %, což odráží rychlý růst firmy i důvěru spotřebitelů v inovace v oblasti podsvícení. Firma Hisense si rovněž udržela vedoucí pozici na trhu laserových televizorů s výrazným globálním objemovým podílem 69,6 %, čímž potvrzuje své dominantní postavení. Podle údajů společnosti Omdia je Hisense lídrem trhu již šestý rok v řadě.

Tento suverénní výkon odráží dlouhodobé odhodlání společnosti Hisense přinášet inovace v oblasti velkoformátových obrazovek, zobrazovacích technologií poháněných umělou inteligencí a pohlcujících audiovizuálních zážitků.

Společnost Hisense byla prvním oficiálním partnerem Mistrovství světa ve fotbale klubů 2025™, což dokazuje její prozíravou strategii a rostoucí mezinárodní vliv. V souvislosti s tímto milníkem spustila společnost Hisense svou globální kampaň Own the Moment, čímž upevnila své celosvětové postavení lídra a propojila špičkové technologie s vášní sportovních fanoušků po celém světě. Kampaň odráží závazek Hisense podporovat nezapomenutelné sportovní okamžiky prémiovými technologiemi, aby fanoušci mohli vidět, cítit a prožívat vzrušení jako nikdy předtím.

Společnost Hisense rovněž navázala partnerství s francouzskou firmou Devialet, která se specializuje na zvuk. Cílem Hisense bylo vylepšit zvukový výkon svých nejnovějších produktů, a nabídnout tak bohatší a více pohlcující zážitek z domácí zábavy. Tato vylepšení budou dostupná prostřednictvím softwarové aktualizace, přičemž dostupnost se bude lišit podle konkrétních modelů a regionů.

Díky svému závazku k technologické dokonalosti a přidané hodnotě pro uživatele má firma Hisense velmi dobré předpoklady k udržení svého růstového trendu jak v roce 2025, tak i v dalších letech.

O společnosti Hisense

Hisense je přední světová značka domácích spotřebičů a spotřební elektroniky. Byla založena v roce 1969 a aktuálně působí ve více než 160 zemích. Specializuje se na multimediální zboží, domácí spotřebiče a inteligentní informační technologie. Podle společnosti Omdia se Hisense se v letech 2022 až 2024 umístila na 2. místě na světě v celkových dodávkách televizorů a v letech 2023 až 2025 na 1. místě v segmentu televizorů s úhlopříčkou 100 a více palců. Společnost Hisense je prvním oficiálním partnerem Mistrovství světa ve fotbale klubů 2025™, a proto se zavázala ke globálnímu sportovnímu partnerství jakožto prostředku pro propojení s publikem po celém světě.

Foto - https://mma.prnewswire.com/media/2704065/1.jpg

KONTAKT: Izzie Zhang, izzie.zhang@rfcomms.com